Wednesday, May 2, 2012

Beli Online


Suka beli online? saya lebih suka pegi kedai belek² sendiri barang yang dibeli.. tapi kadang-kala sesetengah mende memang xde dijual dikedai berdekatan.. kadang-kala ada jual tapi saya je kot yang xtau mende tu ada dijual disitu... 

Ni beberapa mende yang saya x jupe dikedai berdekatan.. dua-dua nak guna tika sedang berpantang...

SPARE PART MEDELA HARMONY BREASTPUMP


BP Medela Harmony saya beli masa zaman Aniq lagi.. kira² 4 tahun yang lalu.. 3 item dah expired..wajib tukar baru..kalau x tukar, xleh guna la ia.. saya beli dari kedai mybreastpumpshop.com 
BP manual ni sy guna di rumah je sebab kat opis sy guna BP letrik Ameda.. saya sayang ia.. walaupun manual, hasil tuaian cepat je penuh sebotol (botol kecik yg 5oz tu...) dan lagi..ia mudah dibersihkan, x byk songeh nak pasang..dll lagi.. bakal² ibu yg sedang tercari² BP manual, sy syorkan Medela harmony..


HERBA MANDIAN AURA



Herba mandian aura beli di kedai mamamoden.com
saya pernah guna masa berpantang anak kedua.. best mandi dgn herba mandian ni.. x payah nyusahkan mak-nenek nak cari mcm² mende utk rebus dlm air mandian kita.. silap haribulan akar-akar kayu/rempah ratus utk buat mandian org berpantang dah xde kat kampung halaman nung... saya x risik² pun.. 













No comments:

Post a Comment